البابا كيرلس
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتدى البابا كيـــــــــــــــــــــ شفيــــــع عــــــــمري ـــــــــــــرلس يرحب بكم

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول
مواضيع مماثلة

انا فاشل ......انا مبفهمش في حاجة ..........انا بفشل دايما ....انا عايش ليه!!!!!1

3 مشترك
    كاتب الموضوعرسالة
    mery antaka
    عضو جديد
    عضو جديد
    mery antaka

انا فاشل ......انا مبفهمش في حاجة ..........انا بفشل دايما ....انا عايش ليه!!!!!1 Empty
    مُساهمةموضوع: انا فاشل ......انا مبفهمش في حاجة ..........انا بفشل دايما ....انا عايش ليه!!!!!1   انا فاشل ......انا مبفهمش في حاجة ..........انا بفشل دايما ....انا عايش ليه!!!!!1 I_icon_minitimeالأربعاء فبراير 17, 2010 9:50 am

اولا انا اليومين دول شايفة الكل محبط واكيد كتير جدا بنسمع الكلام ده وبنقوله
    فقلت لازم اعمل موضوع يرفع من معنويتكم ويعرفكم الحقيقة ويعرفكم عوامل نجاح فالموضوع ده من مجهودي ويارب يعجبكم
    انا فاشل انا فاشل ومش نافع في حاجةومش عارف ربنا خلقني ليه؟

ا- كن واثقا الله اعطاك قدرات لا حصر لها
    فمثلا : كلنا نثق في المنتجات اليابنية لاننا نعلم ان اليابنين عندما يصنعون شيء يتقنوه
    فما بالك بصنع الله؟؟؟ هل الله يخلق شيء عديم الفائده

ياه !! يعني انا عندي قدرات ؟ ههههه انا لحد دلوقت مشفتش ولا شيء منها

عندما اراد عالم في يوم عمل تجربة عن الجراد وكانت هذه الجراده من النوع النطاط
    فوضعه في زجاجة واغلقها فكل ما تحاول الجراده ان تخرج تصطدم ومرة بعد مرة
    بدات تهدء ففنح العالم الغطاء فلم تخرج الجراده !!!!
    وانت كذلك ولكن اذا حاولت فسوف تخرج

طب الناس الناجحة دي اكيد مش عقلهم زينا اكيد عندهم قدرات اعلي

هؤلاء فقط متميزون عنك في المحاولة

طب انا اقتنعت اعرف قدراتي ازاي بقي؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    عندما تريد شراء سيارة عليك فحصها ومحاولة ركوبها لتعرف امكانيتها
    اذا انت كذلك ما عليك الا المحاولة

طب احاول ليه؟؟؟؟؟؟
    اذا كنت في رحلة او مؤتمر يمكن ان تنام في اليوم 2 ساعات فقط!!!!!
    علي العكس في الايام العادية فانت تنام فوق ال8 ساعات
    اذا : انت لم تحاول لانك لا تملك هدف فاذا ملكت هدف تملك النجاح

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
    مــايكل
    عضو جديد
    عضو جديد
    مــايكل

انا فاشل ......انا مبفهمش في حاجة ..........انا بفشل دايما ....انا عايش ليه!!!!!1 Empty
    مُساهمةموضوع: رد: انا فاشل ......انا مبفهمش في حاجة ..........انا بفشل دايما ....انا عايش ليه!!!!!1   انا فاشل ......انا مبفهمش في حاجة ..........انا بفشل دايما ....انا عايش ليه!!!!!1 I_icon_minitimeالأربعاء فبراير 17, 2010 10:06 pm

الموضوع جميل اوى يا ميرى ربنا يعوض تعب محبتك affraid bounce [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
    mery antaka
    عضو جديد
    عضو جديد
    mery antaka

مُساهمةموضوع: رد: انا فاشل ......انا مبفهمش في حاجة ..........انا بفشل دايما ....انا عايش ليه!!!!!1   انا فاشل ......انا مبفهمش في حاجة ..........انا بفشل دايما ....انا عايش ليه!!!!!1 I_icon_minitimeالخميس فبراير 18, 2010 7:49 pm

ميرسي ميرسي وبرضو خليك في حالك
    دينا
    عضو جديد
    عضو جديد
    دينا

مُساهمةموضوع: رد: انا فاشل ......انا مبفهمش في حاجة ..........انا بفشل دايما ....انا عايش ليه!!!!!1   انا فاشل ......انا مبفهمش في حاجة ..........انا بفشل دايما ....انا عايش ليه!!!!!1 I_icon_minitimeالأحد مايو 30, 2010 1:23 pm

بجد ميرسي اوى ياميري ع الموضوع الجميل دا ربنا يعوض تعب محبتك ياقمر [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

انا فاشل ......انا مبفهمش في حاجة ..........انا بفشل دايما ....انا عايش ليه!!!!!1
    صفحة 1 من اصل 1
     مواضيع مماثلة
    -
    » كل حاجة عن البابااثناسيوس الرسولى ج2